Om os

Aarhus Skiklub er for alle!

Hver sæson arrangerer vi mere end 10 klubture på sne, og året rundt tilbyder vi ugentlig skirelateret træning i Aarhus.

Aarhus Skiklub har et tæt samarbejde med andre aktive skiklubber i Danmark samt Danmarks Skiforbund. Vi samarbejder om træningsture og stabler sammen konkurrencer på benene.

Kunne du tænke dig at…

• … træne slalom i en portbane på tid?
  • … have det sjovt med andre på din alder og udvikle dit skiløb?
  • … dyrke rulleskiløb året rundt?
  • … gå med turguide på randonnee over Italienske bjergtinder?
  • … deltage i det legendariske 90 km lange Vasaløb fra Sälen til Mora?
  • … lære at stå på ski?

Uanset vores forskellige behov, forsøger vi efter bedste evne at tilgodese alle.

Turene går primært til Norge, Sverige, Østrig, Italien og Frankrig med vores dygtige skiinstruktører – vi har også været i Andorra og Whistler.

Det er lige meget om du er ekspert eller nybegynder, ung eller gammel, single eller en familie – har du interesse for at udvikle dig på ski, er Aarhus Skiklub det rette sted for dig.

Vi tilbyder undervisning og et unikt fællesskab, inden for alt mellem begynderniveau til konkurrenceskiløb inden for både alpin, langrend og rulleski.

Aarhus Skiklub er den skiklub i Danmark med de bredeste smil og det smukkest beliggende klubhus midt i Skåde skov og i gå/løbeafstand til stranden i Aarhus Bugt.

Du finder al information om klubben og vores aktiviteter her på hjemmesiden.

Links:

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os

Vil du være en del af fællesskabet?