Introduktion til rulleski

Overvejer du at prøve kræfter med rulleski? Har du lyst til at udfordre dig selv med en anderledes sport, hvor du både forbedrer din balance, styrke og kondition? Eller har du hørt om rulleski, men ved ikke rigtig, hvordan du kommer i gang?

Rulleski træner både din styrke og kondition og kræver derudover teknik, balance og koordination. Derfor er rulleski den fedeste sport i verden! Og her i Danmark har vi fantastiske forhold til rulleski med sikre veje og venlige bakker, som vores nordiske langrendsnaboer misunder os for.

Hvis du aldrig har stået på langrendsski, kræver de første skridt tålmodighed, men alle kan lære de grundlæggende bevægelser med den rette Pippi Langstrømpe-mentalitet.

Du behøver ikke have tidligere erfaring med hverken rulleski eller langrend, men det er en fordel at være vant til fysisk udfoldelse.

Hvis du er intersseret i en introduktion, så kontakt:

Hanna Werner på hanna@aarhusskiklub.dk,

Hjalte Paaske på hjalte@aarhusskiklub.dk,